Wednesday, July 10, 2013

Salam Ramadhan Al-Mubarak Darihati Yatie Fizzy

 
 
  
 
 
 
setelah setahun ianya pergi meninggalkan kita dan kini ia menjelma kembali membawa 1000 keberkatan bersama..Salam Ramadhan Al-Mubarak buat semua keluarga, saudara mara yang jauh mahupun dekat, sahabat handai, dan juga buat korang yang sudi berteman dengan aku dilaman maya ney..dikesempatan ney jugak aku dengan rasa rendah diri menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf pada korang semua yang mengenali aku..mungkin disepanjang kita berkenalan ney aku ada buat salah silap harap korang sudi memaafkan aku...mungkin keterlanjuran aku berbicara buat korang tak suka or mungkin juga sejak aku berblog ney N3 yang aku catatkan buatkan korang nyampah...aku mohon ribuan ampun dan maaf..alhamdulillah masuk tahun ney dah 8tahun aku dapat berpuasa dengan hubby tersayang...syukur sangat hingga kini kami masih dapat sambutnya bersama...dan ney jugak adalah tahun yang ke3 arwah abah aku pergi tinggalkan aku dan adik beradik yang lain...selama tu jugaklah kami dah tak dapat nak berbuka dengan abah...sungguh aku rindukan saat tu...walaupun tak sabar nak tunggu dan sambut ramadhan ney dan tiap tu jugaklah hati aku sayu bila teringatkan arwah abah T__T
 
 
"Ya Allah kau tempatkan arwah abahku ditempat para kekasihmu dan kau cucurilah rahmat ke atas rohnya. semuga arwah abah bersemadi dengan aman. Amin Ya Rabbal Alamin......"

 

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...