Tuesday, January 07, 2014

Ensemboy itu anak aku

rupa2nya pagi tadi sebelum atuknya hantar gi sekolah diorang sempat lagi pose kejap....amboiiii kemain lagi bebudak ni...haishh anak2 makin hari makin bijak.....advance betoi budak2 alaf baru ni :))

banyaknya!

Assalammualaikum.

pagi semalam aku ngan hubby gi tadika si kecik ni....biasala 1day mula kan tak belaja lagi....kira cam gi orentasi untuk mak bapak camtu la....kejap jew dalam koi 10 lebih dah balik dah.......tapi nak yang buat aku shock kejap.....makkk aiiiii banyaknya buku....ni baru 5thn buku dah banyak ni.....aduhh maunya bengkok melengkung jadi sodipp kata koo anak teruna aku tu kang....mak datukkk dah la tebal2 koo bukunya....siap dengan buku teks lagi hokay.....teringat plak aku zaman aku tadika dulu2, takde pon banyak camni.....dapat pon buku tulis jew takde dowh buku teks bagai ni...rasanya dulu masa aku hantar si kakak kat sini pon tak banyak gini....ada jugak aku bertanya kat cikgu2 kat sana diorang kata buku ni tak yah buat balik...tinggal jew kat tadika cuma kalo ada homework kena la buat balik.....alhamdulillah lega aku. giler koo nak suruh anak aku yang kuruih melidi tu bawa beg dengan penuh buku berat2 ni...memang la nak suruh belaja bagi pandai tapi takkan la sampai camtu.....buku lagi berat dari tuan acaner ? tapi aku memang tabik dan happy hantar anak2 kat sini....tadika ni memang bagus....bebudak yang belaja kat sini pon semuanya pandai2 termasukla aku sulung aku ....syukur alhamdulillah bila dah masuk sekolah dah boleh membaca dengan lancar....harap2 si adiknya pon sama cam kakak. aminn ;-)))

baru lagi...

Assalamualaikum.

alahaii anak manja oiiii....nak kejutkan bukan main payah lagi....bila kejutkan apa katanya "kejap la sabar la nak tido ni".....pandai betoi dia menjawab....hurmm dia tak biasa lagi ni....baru 2ari masuk tadika lama2 besok biasala tu.....in shaa allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...