Thursday, September 11, 2014

SEGMEN BEN ASHAARI │ Impian Ku , Seorang Blogger !


Assalammualaikum dan selamat pagi semua ;)


Segmen nih diilhamkan dan dianjurkan oleh
Blogger abam sado : Ben Ashaari : Segmen Ben Ashaari │ Impian Ku , Seorang Blogger !




LATAR BELAKANG YATIE FIZZY !
Nama aku Yatie .. dah kahwin dan ada sepasang cahaya mata , Balqis 8thn & Fahrin 5thn. Usia perkahwinan sudah mencecah 10tahun , alhamdulillah syukur kerana Allah telah mengurniakan aku seorang suami yang cukup sempurna iaitu, En. Fizzy.. sekarang tahu kan dari mana datang nya ' Yatie Fizzy ' tu ! Pekerja sepenuh masa disebuah firma guaman di Puchong , menetap di Bandar Kinrara , berasal dari Kelantan, dilahirkan Terengganu dan dibesarkan di Malaysia dan Thailand !  Sangat suka warna merah , apa saja benda yang warna MERAH aku akan beli ! Aku tak tinggi tak juga pendek cuma sedang-sedang jer .... sangat pemalu walaupun suka bercakap , pantang diajak berjalan , kaki shopping , manja dan kaki karok ! ;p




KELEBIHAN BLOG 
'SELAMAT KE BELOG YATIE FIZZY' .. Sejujurnya aku sendiri pun kurang pasti , apa lebihnya BELOG YATIE FIZZY berbanding dengan blog yang lain.. cuma apa yang boleh dikatakan , aku menulis berdasarkan apa saja yang terlintas difikiran , apa yang terkesan dihati... setiap entry yang diterbitkan adalah melalui kisah dan pengalaman sendiri ... tiada istilah curi mencuri , selain itu juga aku ada berkongsi pelbagai tips , resipi , review , isu semasa (jika berkesempatan) dan kisah travel ! 




IMPIAN AKU , SEORANG BLOGGER 
 Harapan aku semoga suatu hari nanti blog aku mampu memberi kan sesuatu yang bermanfaat buat mereka yang membacanya dan aku akan sangat happy dan teruja sekiranya dapat menimba ilmu , berkongsi pengalaman , dapat support daripada blogger-blogger senior ... dan palingg membanggakan one fine day i wish to become a full time blogger , i hope that !

12 comments:

Akmall Razlan said...

selamat berblogging tuan tanah!! lovely.

Cik Rose said...

semoga impian menjadi realiti :) done follow, #50.
Ros singgah sini dari segmen yg sama :)
http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Cik Fafa said...

salam perkenalan akak! =)

Lya Akif Imtiyaz said...

Salam Ukhuwah Fillah ..Singgah dan follow sini ..Happy blogging

Anizz Annisa said...

teringat satu komen kat blog anis yg akak kate fahrin fizzy tu.. anak akak rupenye..name same macam fahrin ahmad.. hikhik.. salam kenal.. happy blogging :)

http://www.adnan-daughter.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Calrase Patrick said...

semoga impian awak terlaksana .
selamat bersegmen :)
http://calrasepatrick.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

watieKB said...

Datang singgah dari segmen tokey yang sama..selamat berkenalan.

http://acikwatie.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-aku-seorang-blogger.html

Unknown said...

Selamat berblogging akak. Salam kenal-kenal dr segmen yg sama. saya pun first time ni join segmen abg ben hehehe. saya follow akak. follow back kalau sudi nak keep in touch dgn saya yg bebiasa je ni ehehe :p

mwah ciked

http://najlamohayidin.blogspot.com/

Dayang Deno said...

Semoga impian menjadi kenyataan... ^^ Walau tak join, tetap datang singgah dan terus FOLO sini no64.. Weeee jom ke blog www.dayangdeno.com ..? :) Ops salam kenal^^

www.dayangdeno.com

Ade Arif said...

Salam ukhwah fillah
Ade singgah melawat...

http://bimbinganbelajar29.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

AyuInsYiraH said...

ayu datang dari segmen yang sama.. ada masa singgah la ke blog ayu ye... boleh nanti follow sekali blog ayu...tq..

semoga impian awak tercapai...

http://www.ayuinsyirah.my/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

flizzy86 said...

salam kenal..moga allah permudahkan smuanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...