Thursday, September 11, 2014

Cabaran 30 Hari : Day 10 │ Apa Didalam Handbag Yatie Fizzy


Hai semua ... Hollaaa 


Entri nih sepatutnya di-publish-kan semalam tapi atas faktor ke-busy-an kerja yang menimbum ... makanya terpaksa lah aku skip untuk harini... entri ke-sepuluh ! woahoaa !! 

Sila rujuk gambar diatas , apa yang korang nampak itu lah harta benda hakmilik persendirian aku yang ada , hak aku dok usung hulur hilir sepanjang waktu .. melainkan masa tido non hado lah aku nak bawanya jugak ! hihi

Masa tengah taip entri ni kan , tetibe fefeling retis gituhh ... dah kenapa nak felling retis pulak ? ya lah pernah tengok kan kat tibi tuh , segmen jom terjah beg retis ? Ahhaaa glamor hokeyyyy... kata nak tahu apa hado dalam bag den , makno kata harini den jadi rotih la yo haha... adehhh ! 


Meh aku terang satu per satu apa isi handbag aku !

1. Handbag palingg pebret - BHPC 1982 sebabnya color merah hihi;
2. Bag makeup;
3. Wallet beli kat uptown;
4. Bag kecik khas untuk duit syiling;
5. Car key's;
6. Remote pintu opis and kunci rumah;
7. Access card;
8. Pendrive;
9. Hand-pone sony;
10. Hand-pone samsung;
11. Losen; dan
12. Bedak


Hubby kata aku isi batu dalam handbag ! Berat , macam pikul batu katanya... Hhmm nasib lah yangggg oiiii... dah nama pun orang puang , mana buleh dari dari barang-barang makeup haha...


Dah tu jer, ok bye ! hehe...

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...