Tuesday, July 09, 2013

Bila Sang Geraham Minta DiManja!!

 
 
 


Pestaim dalam sejarah hidup aku kenal erti kesakitan gigi..sebelum ney memang tak pernah! tak pernah!! selagi tak kena tak tahu yer dak? bila dah kena barulah ohh camni rasanya sakit gigi yer..time tu mulalah meroyan aku datang...huh! rasa macam nak hempok2 jew gigi yang sakit tu yang dengan tukul besi ke or ape2 jew lah asalkan sakitnya hilang...tapi bila aku pikirkan balik bukan ke makin krritikal nanti haha..aku pun tak tahu acaner leh sakit, nak kata aku tak gosok gigi..choyy choyy choyyy!! aku gosoklah tiap kali mandi hokay...actually ahad ritu lg rasa cam ngilu2 kat si geraham aku tuh tapi aku biarkan jew...ingatkan sakit gituw2 jew kan, tak tahu lak aku yang sakitnya makin melarat teruk sampai nak tido pun tak boleh...berdenyut2 mengganggu ketenteraman tido aku jew waaaa T____T.... padan muka aku disebabkan tu jugak lah hari ney aku "EL" tak gi kerja sebab nak gi klinik gigi...tekad ney dari rumah lantak lah ape jadi pun aku tetap nak hapuskan si geraham ney..walaupun dalam hati berdebar2 takut hihi...tapi hampeh, boleh nurse tu cakap kat aku datang balik hari khamis ney bab nak cabut gigi ney ada hari2 tertentu jew huhu :-(..ya ampun!! dalam hati ney rasa cam nak jew aku bomkan si nurse tuh tapi kang tak pepasal aku tido dalam hotel besi tuh lak :-D..eh tak tak hihi....biasalah dah nama pun klinik kerajaan bayar pun bukan mahal pun sehengget jew tu yang jadi cenggituw kan...cuba kalo private kompom sekarang ney si geraham aku dah arwah dah tapi masalahnya mampu kew?? sebatang gigi jew dah 50 hengget tu gigi biasa jew, bukan gigi geraham...ko rasa?? mampu tak mampu lah kan mampus boleh kot haha...


lokasi gigi comel aku yang sakit tuh hihi
  





No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...