Thursday, May 23, 2013

Majlis Resepsi Perkahwinan Rosma & Fizrie


Salam 1Dunia....

Ahad 19 May 2013 sorang lagi sahabat zaman schooling yf dulu telah menamatkan zaman bujangannye. Tahniah diucapkan pada pasangan pengantin baru, rosma dan suami. Alhamdulillah sebagai sahabat yf tumpang happy sebab sorang lagi kawan yf yang dah bergelar bini orang. Welkem to the club yunk hikhikhik…
 
Pasangan ni nikah hari sabtu 18 may 2013 di Masjid Terapung Puchong Perdana dan besoknye pulak berlangsungnye majlis persandingan belah pengantin pompuan kat Puchong Permai. ha nampak tu santik tak?? Santik kan. bagai pinang dibelah dua kan. same santik same padan gituw kan. Tahniah korang bestnye. tetibe verangan jap naik pelamin gantikan korang hahahaha...adoiii

Walaupun kami sampai dah lambat tapi jemputan yang datang nak raikan raja sehari tak putus2. sentiasa je ramai tapi kebanyakkan dari mereka tu yf tak kenal la kan..hanye ade beberape kerat manusia je yang yf kenal tu pun ade yang buat2 tak kenal la buat2 tak nampak la. lantakla ade yf kesah hehehe...

OMG!!!! OMG!!!!!!OMG!!!! memang nampak terserlah giler ketemvaman distu huhu...kompom pasni nak diet ni huhu..

 Temvam pun temvam la janji comel hokayyy. Comel ke??? hikhikhik...

2 comments:

Kucing Hitam said...

usim2 cuti sekolah nie mmg byk kenduri save budget hahaha
http://www.kucinghitam.net/

kent chan said...

tahniahh22 :D :D cantik pngantin baruu :D
Temvam pon comell~hee >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...