Wednesday, May 29, 2013

SESI BERAMAH MESRA BERSAMA CHEF NORIZAN DAN CREW TV3 DI JOM HEBOH PUTRAJAYA

Assalamualaikum selamat malam semua....

25 - 26 May 2013 karnival jom heboh kat Presint 2 Putrajaya. yessss.. langkah panjang lah kaki ni nampaknya hikhikhik..ade pulak tu Hari Belia ditempat dan waktu yang sama. Dah Macam berjanji lah pulak kan depa owang ni..huh!!!! Dalam kotak ingatan ni dah pening tak tahu gi mane dulu...fuhh (padahal jaraknya sekangkang kera jew, propa jew lebih aku ni hahaha). bestnye yeahh it's time to perabeh kan pitis ngeh3


Perkara pertama aku buat mase sampai..ha'ah ni lah..korang kenal tak mamat yang tengah nyanyi tu sape?? cer teka cer teka?? kompom lah korang tahu kan...ha sape?? Sape?? Cepat2 hehehe... 


Kompom la Tomok kan...hensem tak?? hensem?? ehh tak tak..hensem lagi hubby aku kahkahkah..kang kalo tak puji kang marah pulak kan hihi..Sempat gak lah aku duk layan lagu nyanyiannya...cuaca mase tu tak yah cakap lah kan. rasenya kalo lauk dah lama dah masak kalo kena bahang panas cenggini. abeh legam kulit sawo matang aku ni huhu...


Lepas dah masak aku berjemur kat tengah panas tu, aku singgah sini jap..niat hati masuk sini sebab dalam ni sejuk ade air-cond kat luar tak dok doh..lama jugak lah aku lepak kat sini. Bukan jew sejuk segmen2 yang ade kat dalam ni pun best. Paling best skali bila part mendeco bersama Chef Norizan. Bukan selalu kan dapat peluang cenggini melainkan kalo gi kelas berbayar lain lah pulak ceritanya kan..sape2 jew yang nak cuba deco atas cupcakes yang disediakan oleh chef N dialu2kan. Tengok tu beria betul kan muka si kak teh kita. kusyuk kak teh mendengar tunjuk ajar chef N. abeh terketor2 tangan maklumlah pestaim katenya patut lah...hikhikhik

 
Setiap segmen tak lama pun. kejap2 jew tapi berulang2. Memang best lah..ape kate orang makan angin sambil belajar. betul ke erk?? ehh?? boleh la...Lepas dah habis jew dengan segmen chef N aku gi pulak kat booth pertandingan mendeco kek..OMG!!!OMG!!! betul ke ni?? cam tak caye jew..dalam tb iklan bukan main huhahuha lagi tapi?? tapi?? Tapi?? aduhh... kok bisa ya jadi nya gini..(tetiba lak kan minah indon sesat huahua, waduh2 gawat ni)


jangan lah panik..cool tarik nafas panjang2 lepas..hokay lega skit hihihi..aku ingatkan ramai sangat lah peserta yang ambik bahagian mendeco cake..ramai kot 2 orang jew kan..tu pun naseb baek mak cik tu sampai gak walaupun lambat kalo tak ko tak yah buat la dikk oii dah kompom2 ko yang menang kan..dah tu kalo ko sorang jew yang ade..tak gituww cik kiah oiii..kalo lah aku dapat masuk kompom aku menang besar kan...hahahaha...perah santan sendiri hahahaha...

hokayy lah daaaaaaaaaa

2 comments:

kent chan said...

wahhhhh...besttnyaaaa :D :D

Yatie Fizzy said...

Memang lah best tapi kulit dah legam ni camno?? hikhikhikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...