Monday, September 02, 2013

Hidup tanpa air...aku gilaaaa !

Assalammualaikum hai semua ! 




Hari ni dah masuk hari ke-4 rumah aku takde air...Tuhan saje yang tahu betapa deritanya kami tanpa air huhu...sampai terpaksa tumpang tido di rumah mak mertua gara-gara air punya pasal. nasib baek ler rumah mertuaku dekat kalo laa jauh..hurm jawabnya memang tak berak mandi ler aku kan HAHA..pada aku biar takde api dari takde air..seksa hidup koo lagi-lagi kalo ade anak kecik...jangan kate nak mandi nak basuh air liur basi kat muka pun belum tentu lagi..adusss ;'( seksa jiwa raga aku..namun jauh disudut hati kecil comel aku ni, hanya mampu berdoa dan meminta pada Allah s.w.t agar segala permasalahan air yang melanda ni dapat diatasi segara. in shaa allah aminn ~~....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...