Wednesday, September 23, 2015

Selamat Hari Raya Haji

Assalammualaikum ^_^ 

Yeayy harini last keje.. esok cuti dah , sehari je pun , pehtu jumaat keje balik huhuhu....

Semperna dengan esok nak sambut raya haji kan , I nak ucapkan selamat menyambut hari raya haji / aidiladha buat semua kengkawan yang mengenali kami .. Mohon maaf lah ya jika ada sebarang ketelanjuran yang tak disengajakan.. jika ada termakan ka terminum ka , mintak halal ya.. I pun sama juga , tiada dendam yang I pendam dalam hati ni.. inshaallah , mudah-mudahan ya ^_________^ 

Pada yang balik ke kampung tu , hati-hati dijalan raya nah , jangan pandu lelaju sangat , ingat jika pandu laju maut menanti .... biar lambat asal semua selamat ok !

I biasa lah raya pun kat keyell jee , orang takdak kapung gini lah huhuuuu... (padahal malas je balik , sebab kat kapung ade makcik pakcik spupu spapat je .. ma I pun duk keyell u noooo hahahah) ..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...