Monday, September 08, 2014

Berhati-hati pun masih juga terkena !


Assalammualaikum!

Haihhhh...... Dalam berhati-hati pun terkena juga. Dah banyak kali cakap kat hubby .. baik mana pun dengan kenkawan, jangan percaya sangat ... terutamanya bila berkaitan bab duit !  Dah ku kata padanya ... kerana duit kawan boleh jadi lawan !! Orang sanggup buat apa saja kerana duit .. Bukan kata takat makan kawan , lebih dari tu pun sanggup ! 

Kata orang, lembu berpegang pada tali, manusia berpegang pada janji.. Sudah nya janji tinggal janji ! Kalo ada masalah bagitahu lah, at least paham lah kami , ini tidak diam seribu bahasa. Apa citer ni bro ? Camni ker kawan? Duit lebur, barang tak dapat ...  batang hidung ko lagi lah, memang takde lah kan nak muncul depan kitorang. 

Errrr bila dikenangkan sakit pulak hati ni... kalo takat puluhan ringgit yang lebur takpe , ni beratus kot ! tapi benda dah jadi kan, nak buat acaner... cuma lepas ni kitorang kena lebih berhati-hati bila berurusan... walaupun dengan kenalan rapat sendiri ! Siapa pun si 'dia' tu, andai kata kamu terbaca post ni... takpe lah anggap jer itu rezeki kamu.. kitorang dah HALAL kan semuanya... in shaa Allah ;)) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...