Monday, June 17, 2013

||♥♥|| SELAMAT HARI BAPA ||♥♥||


Hello!!!!
Selamat Tengahari semua ♥♥♥♥
Korang dah makan ke belom ni??
Belom erk??
Cepat2 gi makan nanti masuk angin perut tu ihiks ^^ ♥♥  
Korang2 ni dah wish ke belom kat bapa2 korang ni?? 
Eh eh lupa lah tu kan. Seyes ni korang lupa?? 
takkan? 
Hokay lah aku semalam aku dah wish kat facebook 
hari ni aku nak wish lak kat sini. Boleh kan ??
hehe

Selamat Hari Bapa Kepada Ayah, Abah, Papa, Abuya, Baba, Walid or ape jew lah panggilan buat si bapa, semuga dengan kalian bisa menjadi Bapa yang terbaik buat anak2 semua. Jadilah seperti hero superman yang sentiasa menjaga dan melindungi. Meskipun superman itu hanya lah hero dongengan di alam maya tapi jadikan ianya realiti dikaca mata anak2 kalian. Sekalipun kalian tak bisa menjaga dan melindungi orang tapi sekurang-kurangnya kalian bisa menjaga dan menjadi pelindung buat anak2. Kan itu lebih bermakna hihi ^.^  

Arwah Abah, Hubby & Ayah. Lebiu muahh



Selamat hari ayah juga buat hubby ku
Terima kasih kerna menjadi ayah yang terbaik dan penyayang buat 2 cahaya mata kita.
Pada ayah mertua ku
Terima kasih kerna sudi menerima dan menyayangi ku sebagai menantu yang hantu ney. hehe
Buat Arwah Abahku
Walaupun dah 4tahun abah pergi meninggalkan kami adik beradik tapi kami tetap sayang dan kasihkan abah buat selamanya.
 Takkan ada pengganti yang boleh ambik tempat abah dihati kami sampai bila-bila pun. 
Sayang korang semua sangat2
  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...