Friday, July 19, 2013

Anak Anugerah Tuhan ~~


******************************************************************


 *****************************************************************


Hidup bekeluarga ni tak lengkap tanpa kehadiran anak, kerana dengan kehadiran dia jugak laa dapat mengeratkan lagi perhubungan antara kita dan hubby. Tapi nak dapat anak tu pun bukannya hari ni buat esok dah ade..kehidupan reality dan cerita kat tibi tak sama..hari ni kawin esok tuptup dah ade. Tu semua bergantung pada rezeki Allah, hidup mati ajal maut kita semua dah tertulis sejak azali lagi..memang tak boleh nak dinafikan lagi..semuanya dah tertulis olehNya dan kita hanya melakunkan cerita arahan dan ciptaannya aje..macam aku walaupun dah ade 2anak tapi bila tengok orang lain dok kelik baby kulu kilir munda mandir tu, jeles tau aku pun nak jugak tapi bukan rezeki lagi kan nak wat camne..terima je la ~~~.. mungkin Dia sedang merancang sesuatu yang lebih untuk aku dan hubby..sape tahu kan !!! kerana Dia laa Pencipta dan Mengetahui akan sesuatu itu !!!......


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...