Friday, July 19, 2013

Sejak dia kembali intim !!




Rasanya sejak tibi kat rumah aku rosak ni boleh dikatekan dia tak penah seminit pun berpisah dengan tab tu. Kehulu kehilir asik laa dok kepit kan tab…hurmm kalo dulu mase tibi elok usah kate nak main pegang pun tak!!! Tapi sejak 2menjak ni dia dengan tab tu dah kembali intim balik hahaaaa…


Makan dengan tab tido pun!! Aduhh parah ni…ayah nya bila laa nak beli tibi baru ni..anak awak dah parah sangat dah ni =.= sampai mama nak main candy crush pun tak boleh dah ni huh ~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...