Tuesday, September 09, 2014

Sabar , ini namanya dugaan bila bekerja !

Assalammualaikum....

Apa lah nasib aku harini , penghujung hari yang not gud , sangat tak best ! huwaaaa nak nangis pun hado nih... sob..sob..sob... ;(

Alkisahnya gini , tadi ada call masuk so aku macam biasa lah , memandangkan opis aku ketiadaan receptionist .. jadinya semua pun kena lah sendiri berhad ! Ermmm.... entah lah apa nasib diri , terjawab pulak call sorang client nih! Mentah-mentah aku kena dengan dia , dikatanya aku ni garang ! tak sopan , marah dia padahal aku jawab call cam biasa jer.. entah celah mana yang aku marah pun tak tahu ! Just because aku banyak tanya ke? tapi memang patut pun aku kena bertanya , kalo tidak acaner nak tolong dia ! Sebabnya orang yang in-charge case dia tu dah kena buang kerja jadinya aku lah person yang take over sekarang nih !  Haihhhh... Ini lah dia kan , bila separuh jalan terpaksa ambil kerja orang .. tak tahu mana hujung pangkal last-last bila client call kena marah FOC !! 


Dah bila aku call balik berlagak pulak tu , katanya... tak payah sesusah nak tolong , esok ke lusa ke dia datang ke opis .. semata-mata nak buat complaint ! Seriously , what the reason ? Just because aku banyak tanya or sebab ko terlalu bongkak? Ridiculous ... what the kind of person she is ? Nonsense !! 

Tapi takpe akan aku tunggu kedatangan dia ! Sebab nak dengar jugak base on whats' reason dia nak complain about me !


Ihsan Google

2 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

salams kenal....sabar ya, banyyak baca ayat seribu dinar bila kita dalam kesedihan...

akak dah follow, sudi dtg blog akak.....

Yatie Fizzy said...

@AMIIZAA tu lah tu ... ujian Allah untuk hambanya !

In shaa Allah , nati sy bw ya ... tenkiu ;)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...