Wednesday, September 03, 2014

Cabaran 30 Hari : Day 3 │ Sesuatu yang menguatkan Yatie Fizzy

Assalammualaikum. Hai...haiii..haiii semua ;))

#Cabaran30Hari #Kelabbloggerbenashaari dah sampai ke task yang ke-3 ... phewww ber-poluh jugak lah aku nak kejar sebab dah ketinggalan jauh kan, tapi nasib baek sempat dan terkejarr jugak akhirnya HAHA.. tak ngaku kalah wokeh, jauh pun sanggup ku kejar mihihi ...

Untuk task kali ni, kena up entry sesuatu yang menguatkan aku? makna kata lain macam pendorong/semangat aku lah. Ok, tak aku nafikan yang dalam kehidupan seharian yang dilalui, banyak benda yang berlaku, samaada baik mahupun buruk. sebagai manusia normal, adakalanya aku tak kuat dan rasa sangat down, tapi sekurang-kurangnya aku punyai sesuatu yang selalu memberikan aku kekuatan dan semangat untuk aku terus bangkit dan berjuang hingga ke hari ni. Haaa nak tahu apa itu, meh aku tunjukkan;


Lelaki dalam gambar ni sebenarnya lelaki dunia akhirat aku.. dah 12 tahun dia bermain cinta dengan aku, tapi 9 tahun lepas tu baru dia sunting aku untuk jadi permaisuri agungnya. Hurmm lama kan... walaupun banyak halangan dan ranjau kehidupan yang kami lalui tapi dia tetap setia disisi aku, tak pernah walau sekali pun dia khianati aku jauh sekali untuk menjauhi aku. Dia adalah suami, kekasih, kawan baik, kawan gaduh, kawan merajuk.. he is everything for me ! luv him till jannah in shaa allah .. amin ;))


Kanak-kanak comel montel ni pulak adalah nyawa kami, tanda cinta aku dan hubby. Alhamdulillah syukur sangat bila dikurniakan sepasang cahaya cinta yang melengkapkan lagi seri keluarga kami, kehadiran mereka bukan sekadar memberikan kami cahaya bahkan juga memberikan kami alasan untuk terus berjuang demi mereka. tiap kali bila rasa down, ingatkan mereka pasti terubat segalanya... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...